• Wpisów:235
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 12:54
  • Licznik odwiedzin:22 052 / 1964 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
W każdym, nawet najlepszym facecie jest jakiś pierwiastek z frajera .
 

 
Wykrzyczał mi w twarz moje błędy, nie wiedząc, że największym jest on sam..
 

 
dobry jesteś, potrafiłeś oszukiwać patrząc w oczy..
 

 
Pamiętam każdą przepłakaną przez Niego noc,
pamiętam po jakich słowach,
płakałam najbardziej...
 

 
Moja największa wada. ? - zbyt często wracam do tego co było kiedyś i o czym już dawno powinnam zapomnieć ..
 

 
Ej , nadal kocham wiesz ? ..
 

 
Przyjaciel - jedna dusza w dwoch ciałach. ♥
 

 
Cisza to najgłośniejszy krzyk dziewczyny. Powinieneś wiedzieć, że bardzo ją zraniłeś, jeśli zaczęła Cię ignorować.
 

 
Na polskim pani kazała zdefiniować słowo 'ideał' , a wiesz co ja zrobiłam ? Napisałam twoje imię i podkreśliłam 17 razy. <3
  • awatar Welcome to my world ♥.♥: Słoodkie <3 Hah kiedy mnie Pani zapytała o ideał ,taką jej walnęłam wypowiedź ,że przez 5 minut wpatrywała się we mnie z otwartą buzią bez słowa :D
  • awatar abyss.: genialny wpis! :* zapraszam!
  • awatar Poison .: Zajebisty blog ;) Wbijaj do mnie ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
i bywa, że czasem ten syf zamienia się w bajkę.
 

 
Gówno warci przyjaciele, znam to.
 

 
Wiem, że zawsze staniesz obok mnie.
 

 
może nie pamiętasz, ale byłam Twoja, nazywałeś mnie swoim skarbem, miśkiem, kochaniem. Dziś nie jestem pewna, czy jesteś w stanie nazwać mnie koleżanką .
 

 
Gdybym naprawdę powiedział to wszystko, co chcę powiedzieć, dopiero wtedy wszyscy by mnie znienawidzili. | EMINEM.
 

 
Dzięki Tobie jestem, wiesz? ♥
 

 

na chuj mi Romeo ? nie jestem Julią, jestem sobą i chcę Ciebie.
 

 
- Telefon Ci dzwoni, nie odbierzesz?
- Jak kocha to poczeka.
- A jak nie kocha?
- To po co odbierać?
 

 

w jednym imieniu , czasem ukrywa się sens całego życia . ♥
  • awatar Bravel: Czasem to pozytywne znaczenie a czasem złe nie pomyl sie ;]
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Za mało mam środkowych palcy, aby pokazać Ci jak się czuję..